Open uw browser (bij voorkeur Firefox, Chrome) en ga naar lrp.pkn.nl
uw naam is het e-mailadres dat u aan uw lokaal beheerder hebt doorgegeven
het wachtwoord heeft u van uw lokaal beheerder ontvangen (schriftelijk, mondeling of automatisch vanuit LRP via een e-mail).
Zowel de naam als het wachtwoord zijn hoofdlettergevoelig
de sleutelcode is de numerieke code die de LRP inlog app toont, of de code die de authenticatiesleutel in het venster toont
Klik in het inlogscherm op de knop Login.
Het startscherm van LRP opent (als dit niet goed opent ververs dan het scherm met functietoets F5).
U kunt uw wachtwoord zelf wijzigen.
Ga naar Beheer > Mijn gegevens > Naam / wachtwoord, vul een nieuw wachtwoord in en bewaar de gewijzigde gegevens.
Als u niet meer kunt inloggen in LRP neem dan contact op met uw lokaal beheerder.
Deze kan een nieuw wachtwoord voor u instellen. (Door u opgegeven of door LRP automatisch naar uw e-mailadres gezonden).
Het kan zijn dat het inloggen in LRP niet lukt, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Controleer eerst dat u de juiste sleutel / licentie gebruikt om in te loggen!
Controleer bij het inloggen dat de url van LRP in de adresbalk juist is: https://lrp.pkn.nl
(er mag niet iets anders staan zoals https://lrp.pkn.nl/login_u.html of iets dergelijks, dan dient u opnieuw 'lrp.pkn.nl' in te typen!)
Hoewel LRP geen bestanden achterlaat in de cache van uw browser kan het legen van de cache soms wél inlogproblemen verhelpen.
Zie hiervoor dit artikel in de kennisbank van lrp-netwerk .
Lukt het inloggen nog niet, neem dan contact op met uw lokaal beheerder.